Beantwoord

Straks ook entertainmentkorting mogelijk op Videoland?

  • 13 December 2022
  • 3 reacties
  • 164 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo @rguich ,

Precies wat wjb schrijft: Het is een kwestie van vergelijken. 
Om het je wat makkelijker te maken, hieronder staat een handig schema met de huidige prijzen van KPN Hussel: 

edit na tip van wjb: het pluspakket is gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN.

 

In dit mooie overzicht staat ook Videoland voor 7,99….. Ik begreep inmiddels dat medio Januari Videoland weer te bestellen is via KPN. Gaat Videoland dan dus ook weer meedoen met de entertainmentkorting?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 21 December 2022, 16:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @avalon88! Dat is een goeie vraag. Omdat ik het antwoord op de vraag niet weet heb ik dit doorgezet naar iemand die het wel weet. Ik laat het je hier gelijk weten als daar antwoord op is gegeven. 🙂

Reputatie 3
Badge +1

Dank je Bram! Zoals gezegd begreep ik dat Videoland binnenkort weer via jullie te bestellen is. Als het dan ook mee doet met de entertainmentkorting zou dat top zijn!

Reputatie 7
Badge +17

@avalon88 ik heb ondertussen antwoord gehad. Voor Videoland gaat helaas niet de entertainmentkorting gelden. Als we die ooit wel gaan geven staat dat op onze pagina over entertainmentkorting