Beantwoord

Telefoonabonnement partner loopt af en wil graag gebruik maken van KPN diensten en de daarbij horende kortingen

  • 27 December 2021
  • 6 reacties
  • 151 keer bekeken

Kan mijn partner ook gebruik maken van kortingen als zij overstapt van tele2 naar kpn? Abonnement loopt af en vraag me af of kpn een goede aanbieding biedt aan partners van bestaande klanten?

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 December 2021, 08:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Welkom en leuk dat je kpn overweegt. 

Je partner krijgt dan € 2,50, € 5,00 of € 7,50 (afh. van aantal GB's)  korting per maand. En onderling gratis bellen. 

Heb je thuis internet/ tv van kpn dan daarop ook voordeel ( in natura) tenzij dat er al door jouw mobiele abonnement is. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @QSimon ,

Als jullie thuis al internet (en eventueel TV) afnemen bij KPN, dan krijgt zij een korting op haar mobiele abonnement. Die (Hussel-)korting kan variëren van 2,50 tot 7,50 per maand. 
 

Verder onderling gratis bellen en MB’s delen.
 

Daarnaast zijn er voor nieuwe klanten altijd speciale welkomstaanbiedingen. Die variëren. Je kunt die aanbiedingen hier bekijken: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement.htm?icid=toptaak8-allesovermobiel


In het groen de voornaamste voorwaarden van KPN Hussel: 

 

Reputatie 7
Badge +28

Welkom en leuk dat je kpn overweegt. 

Je partner krijgt dan € 5 korting per maand. En onderling gratis bellen. 

 

@PeterG : kan ook 2,50 zijn of 7,50. 

Ik heb m'n eerste antwoord aangepast, @Noordzee . Dank voor de scherpte.

In kader van dezelfde situatie. Bij het afsluiten van nog een tweede kpn mobiel abonnement, naast internet en tv, kan men dan twee keer entertainment korting krijgen? Het wordt immers vermeldt bij de husselvoordelen. Mvg

@ABasic

Nee. Je hebt 1 thuis- abonnement. Waarop die korting zit.

' Je krijgt entertainment korting op je Hussel thuis abonnement met kpn tv en minimaal één  mobiel abonnement ' 

De pakketten die in aanmerking komen: espn,  film1, Netflix en Spotify premium of familie.Â