Beantwoord

Van ADSL naar Glasvezel, kan ik gebruik maken van de aanbieding voor nieuwe klanten?

  • 16 December 2023
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Wij hebben onlangs een glasvezel aansluiting gekregen en hebben nu een ADSL verbinding via KPN. Er loopt geen vast contract voor bepaalde termijn. Kan ik nu nog op een of andere manier van een aanbieding gebruik maken als ik mijn contract voor glasvezel afsluit bij KPN of moet ik daarvoor overstappen naar een andere provider?

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 16 December 2023, 14:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Krauwie 

Ik haal uit je verhaal dat je momenteel gebruik maakt van het kopernetwerk (DSL) van KPN, maar dat er inmiddels ook een glasvezelverbinding gereed is naar je woning.

Aangezien je al bestaande klant bent bij KPN, kun je geen gebruik maken van de kortingen die gegeven worden aan nieuwe klanten, zoals bijvoorbeeld 35,- euro voor de eerste 6 maanden.

Mocht je graag naar glasvezel willen overstappen, dan kun je daarvoor een migratie aanvragen via de telefonische klantenservice, die dat dan in gang zal gaan zetten.
Tijdens dit gesprek zou je eveneens een korting kunnen bedingen voor een bepaalde periode, maar die zal wat lager zijn dan voor nieuwe klanten.
Maar ik zeg altijd maar zo, elke korting is meegenomen in deze tijd!

De telefonische klantenservice is bereikbaar via 0800-0402
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen.

Deze afdeling is bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur.
Zondag en feestdagen gesloten

Houdt er ook rekening mee, dat je na de overstap naar glasvezel niet meer terug kunt naar (DSL) via de koperleiding van KPN, die zal op ten duur afgesloten worden.
Maar ik ga ervan uit, dat je bewust kiest voor een glasvezel aansluiting met hogere snelheiden zoals down- als upload.

Reageer