Vraag

Verhuisd, oude adres zichtbaar ipv nieuwe

  • 29 November 2023
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

Dag, 

Sinds deze maand kon ik contractovername regelen. Alles staat nu op mijn eigen naam ipv die van mijn vader. Sinds een korte periode woon ik ook samen.

Mijn mobiel staat alleen nog wel geregistreerd op mijn ouderlijk huis, terwijl ik wel mijn nieuwe adres heb doorgegeven.

Ik wil graag de husselvoordelen met mijn vriend delen, maar ik zie in MijnKPN nog de abonnementen van mijn ouders en broertje.

Ik kan ook niet vinden waar ik dit zou moeten aanpassen. 

Hoor graag!

Groeten,
Bente


2 reacties

Reputatie 2

Ga naar MijnKPN en klik op service, dan klik je op administratie. Dan is daar de knop verhuizen. Als je daarop klikt, wijst het zich vanzelf.

Reputatie 7
Badge +19

ls je het adres hebt laten aanpassen maar je ziet nog steeds wel de abonnementen van jouw familie? Dan zal dat betrekking hebben op de Combivoordelen. Ondanks de adreswijziging is jouw eigen abonnement nog gekoppeld aan de voordelen op het oude adres van jouw ouders. 

Jouw nummer dient even gekoppeld te worden aan de abonnementen van jouw vriend qua voordelen. Je kunt dit laten aanpassen via de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Via het forum kun je het ook laten wijzigen. Vul dan even jouw forumprofiel in en reageer even hier in het topic. 
 

Reageer