Beantwoord

Viaplay zender 225 laat niets anders zien dan Formule 1, wat doe ik verkeerd?

  • 1 September 2022
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Goedemorgen,

In Mei van dit jaar een Hussel pakket van KPN genomen. Omdat Viaplay een jaar gratis was bij dit Hussel pakket heeft zeker invloed gehad voor de overstap.

Viaplay zou de zender worden met Formule 1, darts, nieuwe series en films. Dan doe ik iets niet goed want tot nu toe zie ik voor 95% op de viaplay zender GEEN UITZENDING en alleen in de race weekende van de formule 1 krijg ik bewegend beeld. Maar buiten de formule 1 uitzendingen geen beeld op Viaplay.

Graag hoor ik wat er niet goed gaat en/of wat ik niet goed doe. Zodat ik bij viaplay meer te zie krijg dan alleen Formule 1

icon

Beste antwoord door huistijger 1 September 2022, 05:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MartvB 
Viaplay is een streaming-dienst.
Via de TV-ontvanger zie je alleen maar sommige F1 races, maar via de app zie je vele malen meer sport en films.
Je kunt de app Viaplay op je TV installeren (als je TV die mogelijkheid heeft) of op je telefoon of tablet installeren en dan streamen naar je TV.
Dan heb je ineens een wereld van programma's ter beschikking, Sport, Voetbal, Darts, films,  series enz….
 

Huistijger , 

Goedemorgen THNX voor je snelle duidelijke oplossend antwoord. 

Ik ben met jou antwoord aan het werk gegaan en heb met een chroomcast nu ook op mijn tv, een ruimer aanbod. 😉

Reputatie 7
Badge +21

Goed bezig @MartvB !