Beantwoord

Waarom kan ik geen mb's delen

  • 4 March 2020
  • 5 reacties
  • 177 keer bekeken

waarom kan ik geen mb's delen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 March 2020, 16:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Waterlinde, welkom op het forum! Daar kunnen verschillende redenen voor zijn en daar heb ik iets meer informatie voor nodig. :smile: Is het nummer waar je mee wilt delen geregistreerd op hetzelfde adres en aangemeld voor de KPN Compleet of Hussel voordelen? Mocht dat allemaal kloppen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met de 06-nummers waar het om gaat, je adresgegevens, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op het forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik het na! 

Reputatie 7
Badge +17

Oh en bijna vergeten, als het abonnement waar jij mee wilt delen of jouw abonnement vanuit Telfort over is gezet is het niet mogelijk om met deze abonnementen MB's te delen. 

Hallo @Waterlinde , als je als Telfort-klant automatisch gemigreerd bent naar KPN, blijf je Telfort-klant en kun je geen MB's delen, maar nog wel steeds meenemen van de laatste 2 maanden.

 

Was inderdaad klant van Telfort. Begrijp dat het dan niet kan. Bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +17

Dan is het antwoord gevonden. :smile: Graag gedaan! 

Reageer