Beantwoord

Waarom loopt mijn Husselkorting af?

  • 26 July 2023
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Hoe krijg ik contact met kpn, ik ben buiten de EU. Kunnen jullie mij bellen via WhatsApp?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 August 2023, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u het thuis abonnement stopgezet misschien? Overgestapt? 

Of hoelang bent u al in het buitenland? Als u heel lang in Verweggistan vertoeft word er volgens mij ook van alles stopgezet bij KPN. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Linda van Turnhout,

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 🙂

Hi Maja, ik heb het ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Linda van Turnhout!

Ik zie dat je vanaf 10 februari 6 maanden korting hebt gekregen op je abonnement, en die periode van 6 maanden is bijna voorbij. Vanaf 10 augustus ga je dus de normale abonnementsprijs betalen. Verder verandert er niets aan je voordelen, alle kortingen en gratis opties die je ontvangt omdat je meerdere abonnementen combineert blijven actief 😊

Hi Maja,

Ah ok. Het was die aanbieding. Ja dat was voor 6 maanden inderdaad. Dank voor het ophelderen. Fijn dat het mogelijk is hoor, al die acties en kortingen maar ik snap soms helemaal niks van de factuur 😉 Al die plussen en minnen. Maar ik begin het een beetje te begrijpen, dankje!

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat ik het nu voor je op heb kunne helderen @Linda van Turnhout 😊