Beantwoord

Waarom staat mijn combivoordeel niet aan?

  • 17 December 2023
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Waarom staat mijn combivoordeel niet aan?

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 December 2023, 08:31

Bekijk origineel

4 reacties

Waarom staat mijn combivoordeel niet aan?

Zie onderstaande link , had je al combivoordeel zo niet dan moet je hetzelf activeren

 

Reputatie 2

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Frans-E ,

Dat kan diverse oorzaken hebben: 

Bij sommige oude abonnementen gelden andere voorwaarden. Bij de KPN-abonnementen vanaf 2 oktober 2019 geldt wel het Combivoordeel als je aan de voorwaarden voldoet. 
 

Verder is het van belang dat het thuisabonnement en het mobiele abonnement op hetzelfde adres staan ingeschreven bij KPN. 
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN
 

Wil je het per direct geregeld hebben?, dan kun je bellen naar 0800-0402.

Allemaal bedankt voor jullie reacties.

Ik heb het de afgelopen dagen meerdere malen geprobeerd en het lukte niet.

Maar zojuist, na jullie reacties gelezen te hebben, nog eens geprobeerd en warempel het is gelukt.

Zal wel toeval zijn 😁

Nogmaals dank.

Mvrgrfrans

Reageer