Beantwoord

Wederom een email dat mijn voordelen onterecht vervallen

  • 21 April 2024
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

KPN heeft wederom onterecht mijn combi voordeel stopgezet. Dit is al eerder gebeurd en toen is het via dit forum goed opgelost (zie mijn eerdere topic). Het verhaal in het kort nog een keer: Afgelopen jaar hebben wij een combi abonnement afgesloten voor glasvezel en mobiel. Dit zou ingaan op 24 augustus, maar de aansluiting ligt er nog niet. In afwachting van de aansluiting zou de korting al wel toegepast worden. Dit is 2 maanden goed gegaan en toen werden ineens de voordelen stopgezet, zonder dat we iets gewijzigd hadden in het abonnement. Toen is het dus opgelost door Bart van kpn en ging het 4 maanden goed. Nu krijg ik dus weer dezelfde email dat mijn voordelen stopgezet worden, zonder dat er iets gewijzigd is. Wij zijn nog steeds in afwachting van de aansluiting en de prognose was juni/juli. Kan dit alsjeblieft weer opgelost worden? Ik heb dit abonnement afgesloten vanwege de voordelen en ik kan er niks aan doen dat het aansluiten zo traag gaat. Als deze voordelen steeds verdwijnen, kan ik net zo goed bij mijn huidige provider blijven.

 

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 29 April 2024, 09:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @wawb,

Het lukt me zelf niet op dit te herstellen, aangezien er niet een actief glasvezelabonnement aanwezig is. Ik heb jouw situatie nu onder de aandacht gebracht van een andere afdeling, en het verzoek ingediend om dit opnieuw tot stand te brengen, net als ze in december hebben gedaan!

Hi @Maja van KPN ,

Hartelijk dank voor je hulp. Ik heb inmiddels een telefoontje gehad van de afdeling en het is weer hersteld. Dit is echter de laatste keer dat ze dat kunnen doen, dus hopelijk worden we aangesloten voordat het weer afloopt. Ik blijf het toch wel bijzonder vinden dat je al aanbiedingen verkoopt zonder dat je ze op de lange termijn kunt waarmaken, maar goed, daar kun jij niets aan doen. Nogmaals dank!

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top dat het weer geregeld is! En ik hoop met je mee dat het nu toch snel helemáál in orde gaat komen met je verbinding 🤞🏼

Reageer