Beantwoord

Wel of geen entertainment korting Pluspakket en Spotify?

  • 26 November 2023
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Sinds kort bij kpn, bij het afsluiten van de contracten is mij gezegd dat ik het pluspakket gratis kreeg en daarnaast €5 korting op Spotify. Dit was een van de redenen dat ik de overstap heb gemaakt. Vandaag geprobeerd Spotify te regelen en het leek goed te gaan, juiste bedrag bij abonnement vermeld etc. Daarna krijg ik echter een mail dat m'n entertainment korting is vervallen? En dat m'n abonnement €5 duurder is? 

Wat gaat hier mis, volgens mij heb ik namelijk gewoon recht op deze €5 korting! 

(misschien relevant, ik heb Spotify nog niet gekoppeld, m'n oude abonnement daar vervalt over paar dagen pas. Maar dit zou toch geen verschil mogen maken? Ik ga natuurlijk niet de volle prijs betalen via kpn, dan blijf ik nl liever rechtstreeks bij Spotify...) 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 26 November 2023, 19:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Welkom op het Forum van KPN @MaiSm 

Als je al een lopende Spotify momenteel nog hebt lopen, wordt deze automatisch overgezet naar betaling via het KPN factuur, zodra je deze op de volgende wijze hebt gedaan:

(Bron: Spotify)
 

Premium-abonnementen via partners zoals KPN

Sommige bedrijven (bijv. telefoon- en internetproviders) bieden Premium aan als onderdeel van hun eigen abonnementen.

Schakel over op een partnerabonnement

Opmerking: als je rechtstreeks bij ons een abonnement hebt, moet je dit eerst annuleren om Premium bij een partner (KPN in jouw geval) te nemen.

  1. Log in op spotify.com/account.
  2. Klik op Abonnement wijzigen onder Je abonnement beheren.
  3. Scrol naar Spotify Free en klik op Premium opzeggen.
  4. Ga door naar het bevestigingsbericht.
  5. Wacht tot je account wordt overgezet naar de gratis versie op de volgende factuurdatum.
  6. Als je gebruikmaakt van de gratis versie, ga je naar de partnerwebsite (KPN in jouw geval) en activeer je daar je partnerabonnement.

Zodra het koppelen is gelukt, zal de entertainment korting vanzelf zichtbaar worden op je komende factuur en in de Mijn KPN.
Daarnaast moet je uiteraard wel voldoen aan de voorwaarden van KPN Combivoordeel, hier lees je alles over, als je klikt op de volgende link: KPN Combivoordeel

Reageer