Ik heb hier zelf veel over gelezen op dit forum inmiddels en heb zelf ook al maanden vanaf begin augustus last ervan. Maar ben pas laat met mijn melding gekomen, vakantie, andere dingen, en zo geen zin om weer lang aan de lijn te hangen waren de oorzaak daarvan. Maar nu ik definitief weet dat het dus niet aan mij of mijn instellingen ligt, maar een technisch mankement is, begrijp ik de enorme frustratie van de mede gedupeerden wel. Ik begrijp dat de moderators op dit forum er zelf niets aan kunnen doen, maar dit duurt wel erg lang heb ik zo door, tevens het afsluiten van het topic brengt denk ik ook veel frustratie met zich mee, terwijl het nog lang niet is opgelost. Inmiddels ben ik van enkel onderweg niet meer te bereiken ook gegaan dat ik steeds vaker thuis geen telefonisch bereik meer heb. 6x moeten bellen met iemand om te zeggen dat je onderweg bent, en de boodschap in delen moet overbrengen naar de andere kant omdat de andere kant je niet hoort is al 4 maanden een frustratie, Maar nu ik ook thuis geen bereik meer heb kan gewoon niet. Wat ik wil weten is, hoe groot is deze omvang nu eigenlijk, hoeveel gedupeerden zijn er eigenlijk? En zich mogelijk omdat zij net zo laat zijn als ik nog moeten melden. Als wij weten om hoeveel mensen dit gaat kunnen we denk ik ook wel een beetje inschatten wat reëel is qua respons tijd. Tevens de vraag wat is de deadline wanneer KPN dit opgelost moet hebben. Een nieuwe Iphone 12 en vergoeding van de abonnementskosten is mooi, maar er maanden op moet wachten is niet klantvriendelijk, een inflatiecorrectie is sneller doorgevoerd, en hoera de verlenging van mijn abonnement die ik ook begin augustus al had afgesloten, is vandaag ingegaan, alleen zo jammer dat ik er zo bar weinig gebruik van kan maken.
Geen bereik iPhone 11 in combinatie KPN abonnement
Beste antwoord door Marcia van KPN
Beste
Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.
We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.
Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.