Beantwoord

5e telefoon abonnement toevoegen

  • 16 July 2020
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Ik wil graag voor mijn (familie) mobiele abonnement een vijfde mobiel nummer toevoegen, dit kan niet in mijn KPN omgeving klopt dat? en zo ja wat zijn dan de mogelijkheden die KPN mij dan kan bieden voor vijf mobiele abonnementen van 1 familie?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 July 2020, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Activeren mobiel telefoonummer, welkom op het forum! Je kunt inderdaad niet via de MijnKPN een nieuw abonnement toevoegen. Deze kun je bestellen via de website. Als het specifiek gaat om een mobiel abonnement (en nummer) voor een minderjarig kind, dan is de Kids Sim een optie. Deze kun je hier op de website bestellen. In beide gevallen kan het ook via de klantenservice (0800-0402) of de winkel als je dat liever hebt.

Dit wordt dan een apart mobiel abonnement. Nadat dit abonnement actief is kun je hem koppelen aan je MijnKPN als je wilt. Het abonnement zal, omdat het op hetzelfde adres geregistreerd wordt, ook meetellen voor Hussel/Compleetvoordelen.

Â