Beantwoord

Aanbieding van KPN valt anders uit

  • 22 March 2024
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Kreeg een opzich leuke aanbieding maaaaar heb wat ervaring dus vroeg door. wat geschied er na de afloop tijd ik heb namelijk nu een heel goedkope aanbieder en betaal maat xx voor 10 gig en onbeperkt bellen in europa. Dat kan kpn beter. je krijgt korting op xxx en op je telefoon en ik kan je nog wat extra korting geven. Uit eindelijk kwam het voor mij op 3 euro extra qua telefoon maar 7 euro minder voor mijn pakket bij kpn. Nu de adder. Dit is maar voor een bepaalde termijn terwijl ik had gesproken zolang ik lid bleef van kpn. daarna betaal ik gewoon 40 euro meer dan wat ik nu heb zonder de korting.

 

Leuk ,,,,,,,,,  aanbod kpn en leuk dat jullie aanbieders eerlijk zijn, no deal

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 March 2024, 15:32

Bekijk origineel

5 reacties

Het is ook heel belangrijk dat je de voorwaarden goed leest voordat je definitief op een aanbieding ingaat @Meerzicht 2715 

Het is ook heel belangrijk dat je de voorwaarden goed leest voordat je definitief op een aanbieding ingaat @Meerzicht 2715 

Dat is nu net waar het om gaat. Net weer gesproken met KPN. Zij verwijzen steeds naar de algemene voorwaarden en dat daar staat dat het doorloopt na de aanbieding zonder extra kosten. Maar dat durven ze niet in mijn contract te bevestigen, ook de net hotemetoot gesproken en gezegd bevestig dat en we hebben deal. Nee, dus klopt het wat er per telefoon wordt gezegd niet. Waarom niet durven bevestigen wat kennelijk al zo is?  Of is het toch anders. Het huidige gesprek wat ik had wilde ook niet verder, inhuur klant denk ik….

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Meerzicht 2715 ,

Uit eindelijk kwam het voor mij op 3 euro extra qua telefoon maar 7 euro minder voor mijn pakket bij kpn. Nu de adder. Dit is maar voor een bepaalde termijn terwijl ik had gesproken zolang ik lid bleef van kpn. daarna betaal ik gewoon 40 euro meer dan wat ik nu heb zonder de korting.

Tsjaa, KPN is niet de goedkoopste aanbieder. Ben je op zoek naar een zo goedkoop mogelijk abonnement?, dan zul je bij één van de prijsvechters uitkomen. 
 

De extra kortingen die KPN aanbiedt aan nieuwe klanten of bij verlengingen zijn vaak tijdelijke kortingen. Daarnaast heb je het zogenaamde Combivoordeel. Maar dan moet je wel een thuisabonnement hebben. Voor sommige klanten geeft dat Combivoordeel de doorslag om voor KPN te kiezen. Verder heb je bij KPN een goed netwerk en een betere ondersteuning vanuit de klantenservice dan als je voor een prijsvechter zou gaan. 
 


Voor andere klanten is het onderling MB’s delen weer een reden om toch voor KPN te kiezen:

 

Wat ik afspreek en vraag en aan de telefoon wordt bevestigd moet gewoon worden geleverd, dus in contact. Heb dit al van kabelfoon (toen eigenaar van mijn werkgever) naar Caiway meegemaakt afgelopen keer Ziggo nu stap ik het mooi verhaal kpn niet in. Hoe moeilijk is het om in een contract op te nemen dat wat er afspreken wordt bevestigd en dat als de algemene voorwaarden worden aangepast de negatieve effecten niet gelden. Dat zeggen ze kei en keihard door telefoon maar bevestigen no go. Hoe betrouwbaar ben je dan?

Reputatie 7
Badge +9

Wat u meer betaald na de korting periode stond toch gewoon op uw overzicht neem ik aan ?
Waarom heeft u dan niet het contract geannuleerd en bij uw oude gebleven ? 

Reageer