Beantwoord

aanvraag earpods actie

  • 20 August 2020
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,

 

ik probeer de actie van de EarPods icm met een iPhone 11 en kon abonnement aan te vragen maar krijg steeds de melding terug dat er geen IMEI zichtbaar is op het bewijsstuk. Ik heb een screenshot van het imei nummer zoals deze dit op de telefoon aangeeft bijgevoegd. Wat moet ik anders doen om deze wel goed door te kunnen geven? Er staat ook geen uitleg bij wat er precies bijgevoegd moet worden.

hoor het graag zodat ik het ze aan kan vragen!

 

groeten

patricia visser

icon

Beste antwoord door Patriciavis 3 September 2020, 12:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Patriciavis,

Je dient een foto van het imei nummer op de achterkant van de doos waar de iPhone in zat te maken en bij te voegen in de aanvraag. Een screenshot van het scherm is niet voldoende. 
Zie het vraagteken bij de vraag Upload IMEI. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Patriciavis en welkom hier!

 

Heb je iets gehad aan het bericht van @ChrisWissink, is het op die manier nog gelukt om de Earpods aan te vragen?

Reputatie 1
Badge

Ahhh oké, wij zijn nu op vakantie en zal morgen als we thuis komen het proberen met de achterkant van het doosje van de iPhone.

dank jullie wel!

 

groeten

patricia

Reputatie 1
Badge

Had inmiddels mail gehad van kpn dat ze de aanvragen hebben goedgekeurd. Van 1 heb ik de goedkeuring ontvangen met een betaallink voor 79,-. Deze heb ik nu betaald maar klopt het dat je daar niks meer verder van ziet? Geen mailtje of wat dan ook?

van de andere aanvraag heb ik nog niks gezien terwijl ze zeiden dat deze ook goedgekeurd zou worden. Ik denk dat ik daarbij het mailadres misschien niet helemaal goed heb ingevuld. Heb ze al gemaild maar dat duurt denk ik weer dagen voordat ik daar iets van hoor…

 

vind het wel vreemd dat ik van de betaling geen bevestiging ofzo krijg. Het klopt toch dat de mails afkomstig zijn van kpn@consumercare.info ?

Reputatie 7
Badge +12

Dat je een mail hebt gehad waarin de aanvragen zijn goedgekeurd, is natuurlijk positief :) Wat is op dit moment de stand van zaken?

Reputatie 1
Badge

Het is gelukkig uiteindelijk allemaal gelukt na wat (traag) mail contact met kpn. Als het goed is worden ze vandaag bezorgd. Zoons helemaal blij 😀  

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Patriciavis , eind goed al goed :) Fijn om te lezen en bedankt voor de terugkoppeling. Ik wens je zoon heel veel plezier met de EarPods en mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, spreek ons dan vooral aan!

Reageer