Beantwoord

abonnement

  • 29 July 2020
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik moet mijn abonnement verlengen van  omhoog  naar omlaag of andersom,

Alleen als ik het laag zet vraagt kpn is dat voor 1 of 2 jaar en dan is daarin tussen een toestel  nemen geen optie.

Ik kan toch geen €36.50 blijven betalen voor een kale abonnement  belen en sms met 3000 mb tereijl ik heel wenig grbruik maak van alle 3 diensten.

Mijn vraag is nu kan ik de abonnement verlagen met maandelijk opzegbaar zodat ruimte hebt om een nieuw toestel kan nemen .Grt Els Baldew 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 August 2020, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoelang heeft u uw huidige abonnement al? Klinkt alsof de toetselkosten nog bij dat bedrag in zitten. Die horen na 2 jaar te vervallen. 

Is dat mogelijk om een maandelijk opzegbare abonnement te nemen, zodat ik  ruimte is dat ik een toestel kan nemen wanneer ik dat nodig acht ,zodat ik iets langer van  nog niet zo oud toestel  kan gebruik van .

Reputatie 7
Badge +24

Is dat mogelijk om een maandelijk opzegbare abonnement te nemen, zodat ik  ruimte is dat ik een toestel kan nemen wanneer ik dat nodig acht ,zodat ik iets langer van  nog niet zo oud toestel  kan gebruik van .

Daar moet je dan extra voor betalen geloof ik. Dat is helemaal niet interessant. Uw huidige abonnement zou eens tegen het licht gehouden moeten worden. Als daar nog onterechte toetselkosten in zitten, dan zouden die eruit gehaald moeten worden. En de toetselkosten die u afgelopen maanden (of jaren) teveel betaald heeft, die zouden gecrediteerd moeten worden. U weet niet hoelang u uw huidige abonnement heeft?

Hoi @Elssientje . Je moet in dit geval niks, ga ik van uit. Als je tevreden bent met je huidige mobiele abonnement kun je alles zo laten. Dan wordt het maandelijks verlengd. Althans als je oorspronkelijke contract er op zit. 

Hoe lang heb jij je huidige abonnement al?

Voor goed advies hierover kun je ook bellen met 0800 0402. (gratis)

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.