Vraag

Abonnement

  • 30 November 2020
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb nog een abonnement lopen bij een andere provider. En die loopt 3 Febuari 2021 af. Heb wel alvast bij jullie een abonnement afgesloten..

maar gaat die dan pas in als ik bij me andere provider weg ben? Of moet ik dadelijk dubbel gaan betalen?

 

mvgr Beau Van Kampen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hi @BeauvanKampen ! Welkom op het forum!

Als je gekozen hebt voor nummerbehoud dan krijgen wij je mobiele nummer op het einde van je huidige contract. Jij geeft aan dat dat 3 februari 2021 is, dan krijgen wij inderdaad 3 februari jouw nummer en gaat dan pas ook je abonnement/contract bij ons in. Je zult dus niet dubbel betalen (mits je dus voor nummerbehoud hebt gekozen)
Heb je niet voor nummerbehoud gekozen, maar voor een nieuw nummer, dan gaat je abonnement bij ons al snel in (hou rekening met 5 werkdagen ongeveer) en zit je dus wel met dubbele kosten tot einddatum contract bij de andere provider.

Hopelijk is het zo wat duidelijker? Zo niet, schroom niet en trek mij aan de figuurlijke mouw!