Beantwoord

abonnement mobiel

  • 24 August 2020
  • 10 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement voor mijn mobiel 06-*********verlengt voor € 10. - per maand.

Nu krijg ik een contract waarop € 15. - per maand staat, zonder de korting van € 5,--.

Waarom staat dat er niet op?

Als het € 15.- per maand wordt wil ik dit direct annuleren.

Ik wacht op uw antwoord.

Groet, 

T.Geertsma

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy! 

 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 3 September 2020, 12:50

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Taetske52, welkom op ons forum. Ik wil graag uitzoeken hoe de situatie precies in elkaar steekt. Zou je hiervoor jouw profiel volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ mag je de laatste 3 cijfers van het IBAN noteren. Dan ga ik voor je aan de slag! 

Heb mijn profiel aangemaakt 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor het invullen van het profiel. Zou je ter controle nog de laatste 3 cijfers van het IBAN in kunnen vullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’? Dan heb ik de gegevens compleet en kan ik voor je op onderzoek uit!

IBAN is ingevuld 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor het invullen van het IBAN. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en ik zie dat je voor de verlenging gebruik maakte van het zogenaamde CombiVoordeel, doordat je jouw mobiele abonnement combineert met jouw Telfort Thuis abonnement. Sinds de verlenging is het voordeel op het mobiele abonnement komen te vervallen. Waarom dit is gebeurd kan ik helaas niet verklaren, maar ik heb mijn collega's gevraagd om dit op te lossen. Indien nodig zullen zij contact met jou opnemen en anders ontvang je een sms’je met meer informatie. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!

Dit is wat mij door KPN is aangeboden, dat is een aanbiedingen van €10,-.

Dit abonnement heb ik aangenomen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Als het goed is hebben jullie al mijn gegevens. Ik moest door jullie toedoen overgaan van Telfort naar KPN. Het hele pakket is dus bij jullie bekend. Toch krijg ik een rekening van € 15,-.

Ik heb nu nogmaals mijn gegevens doorgegeven om de combinatie korting, of hussel zoals jullie  dat noemen, waar ik volgens mij recht op heb, te krijgen.

Ik hoop dat het ditmaal in orde komt. 
 

met vriendelijke groet,
Thea Geertsma 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Taetske52. Ik heb gister mijn collega's gevraagd om naar de situatie te kijken en zij hebben de Hussel Mobiel korting van €5 geactiveerd. Als het goed is, heb je hier ook een sms’je over ontvangen. Helaas heeft het activeren van deze korting de laatste factuur gemist, waardoor hier €15 op is berekend. Op de volgende factuur zul je zien dat de korting wel actief is en zal er ook een verrekening komen van het bedrag van deze maand. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!

Ron, heel hartelijk bedankt dat je mij hiermee hebt geholpen.

groet, Thea

Reputatie 6
Badge +10

Heel graag gedaan! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. :relaxed:

Reageer