Vraag

Abonnement naar beneden bijstellen

  • 8 April 2019
  • 7 reacties
  • 544 keer bekeken

Ik vraag mij af of ik mijn mobiele abonnement tussentijds kan veranderen,ik betaal nu 22 euro per maand,maar ik denk dat ik met veel minder bellen en internetten kan.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

7 reacties

Hallo @Yootje68 ,
Als je je abo al eens een keer eerder opgehoogd hebt dan kun je weer terug naar je lagere basis-abo.
Als je nu nog steeds je basis-abo gebruikt kun je niet nog lager gaan.
M.a.w. alleen tussentijdse verhogingen kun je terugdraaien.
Ik snap niet zo heel veel van deze dingen(70 jr)ik heb nog nooit wat opgehoogd,dit heb ik ooit eens afgesloten,toen had ik nog geen WiFi in stacaravan,maar inmiddels heb ik dat wel,dus kan met veel minder beltegoed en internetten lijkt mij?
Hallo @Yootje68 , de leeftijd doet er niet toe, er zijn mensen half zo jong als u en weten het woord computer nog niet eens goed te schrijven, laat staan dat ze weten waar ze over praten.
Mijn vrouw is 73 en geeft mij soms tips waar zelfs ik nog wat van leren kan.
Ik zou adviseren even naar een lokale KPN-winkel te gaan en even met een medewerk(st)er daar te overleggen wat de (on)mogelijkheden zijn.
Succes.
Ja dat kan ik ook doen maar ik dacht misschien kan ik het online doen bij de KPN..maar ik ga wel naar de winkel..thx
Hallo @Yootje68 , uiteraard kan dit online, maar persoonlijk vind ik direct menselijk contact handiger om bepaalde dingen door te praten.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Yootje68 Goed dat je dit meldt en wat @Jan-D zegt klopt: binnen je abonnement kun je variëren met je bundelhoogte, al kun je niet naar lagere variant van het abonnement dan waar je mee begonnen bent. Bellen kan inderdaad handig zijn, maar vanzelfsprekend kan ik hier met je meekijken als je dat prettig vindt.

Ik heb dan wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik ga t van de week ff doen,,heb ff geen tijd...ik moet ook eerst weer alles zoeken.

Reageer