Vraag

Abonnement verlengen 4 maanden van te voren

  • 29 April 2020
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

Hoi,

 

Mijn contract loopt af op 29-08-2020. Je kunt 4 mnd van te voren verlengen. Waarom staat er in mijn kpn dat ik pas op 2-5-2020 kan verlengen ?

 

Ik had een telefoon besteld maar nu moet ik nog langer wachten.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

“Ik had een telefoon besteld maar nu moet ik nog langer wachten.”

Wat bedoeld u hiermee? Het huidige simkaartje kan prima in een nieuwe telefoon als u die heeft besteld.

Ze sturen de telefoon nog niet op omdat ze het abonnement niet in orde kunnen maken 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marionnn, het verlengen kan 160 dagen van te voren, dat pakt net iets anders uit dan ' 4 maanden’.

Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om je bestelling te plaatsen en dat je jouw nieuwe toestel snel in ontvangst kunt nemen!

precies het zelfde raar toch verleng baar per 17-10-2021 gaat pas per 14-2-2022 in nu zeer boze zoon daar door waarom is dit je hebt toch contract van een jaar niet 1.5 jaar 

 

grt lucy noordhoek

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @lucky909 

Jouw abonnement is verlengbaar ca. 4 maanden (120 dagen precies) voor het einde van het contract.
17 oktober is 120 dagen voor 14 februari 2022. Dat klopt dus precies en het betekent ook dat jouw lopende 1-jarige abonnement op 14 februari 2021 begonnen moet zijn.

Je kan dus nu al verlengen maar het nieuwe abonnement zal pas ingaan op 14-2-2022, aansluitend aan het huidige contract. Als je een abonnement afsluit met toestel hoef je daarop niet te wachten. Indien beschikbaar ontvang je het toestel 'direct'.  Daar hoeft je zoon dus niet boos om te zijn :rage: , het mooie nieuwe toestel komt 'meteen'.