Beantwoord

Abonnement verlengen

  • 27 March 2020
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Mijn abonnement is door kpn overgenomen van telfort. Mijn telefoon is kapot gegaan en hij is niet verzekerd, ik wil graag mijn abonnement op een of andere manier verlengenĀ 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 March 2020, 17:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @SamirboukdirĀ , dat kun je in MijnKPN regelen.

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Samirboukdir, welkom! Je kunt inderdaad in MijnKPN zien of je kunt verlengen of niet. Je kunt ook contact opnemen met 0800-0402 of via onze website chatten. Je kunt 4 maanden voor het einde van je contract verlengen. Anders zou je er voor kunnen kiezen om los een toestel aan te schaffen.Ā