Vraag

Abonnement verlenging annuleren

  • 17 March 2020
  • 7 reacties
  • 780 keer bekeken

Reputatie 2

Heb zojuist met 2 medewerkers van KPN aan de telefoon gehangen die mij allebei niet hebben kunnen helpen en zeggen dat ik hier aan vast zit, wat ik ronduit belachelijk vind.

 

Situatie is als volgt: ik heb in februari gebeld met KPN over het verlengen van mijn internet abonnement, en heb hier ook maar gelijk mijn mobiele abonnement bij laten verlengen. Nu valt mij ineens op, dat exact hetzelfde abonnement online voor 5 euro per maand goedkoper wordt aangeboden. Kortom, ik betaal straks 60 euro per jaar extra zonder enige reden.

 

De verlenging gaat pas over ruim 2 maand in, maar blijkbaar zit hier een bedenktermijn aan vast, die nu dus verlopen is.

 

Wat kan hier nog gedaan worden om dit op te lossen? Momenteel ben ik absoluut niet blij, en zal KPN mij ook zeker niet als klant behouden gaan zodra de contracten verlopen zijn. Jarenlang heb ik altijd de duurdere mobiele abonnementen gehad, dan is het zeer spijtig als je als klant zo aan de kant gezet wordt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Maar zo werkt het toch altijd met contracten?? Daar zit je dan aan vast. Als de prijs omhoog gaat heb je geluk gaat ie omlaag dan heb je pech.

Reputatie 2

Maar zo werkt het toch altijd met contracten?? Daar zit je dan aan vast. Als de prijs omhoog gaat heb je geluk gaat ie omlaag dan heb je pech.

als een contract al is ingegaan snap ik dat zeker. In dit geval duurt het nog 2 maand, en vind ik het belachelijk dat daar een bedenktermijn aan vast zit.

Reputatie 7
Badge +8

@xorinzor De bedenktijd gaan in zodra je heb besloten te verlengen 

niet pas als je contract ingaat 

Dat omdat je  4 maanden van te voren kan verlengen en je geen 4maanden bedenk tijd heb natuu

Daarom is bij een Sim only eigenlijk ook aan te raden pas te verlengen als je contract bijna verloopt.

Reputatie 2

@xorinzor De bedenktijd gaan in zodra je heb besloten te verlengen 

niet pas als je contract ingaat 

Dat omdat je  4 maanden van te voren kan verlengen en je geen 4maanden bedenk tijd heb natuu

Daarom is bij een Sim only eigenlijk ook aan te raden pas te verlengen als je contract bijna verloopt.

Ja daar ben ik inmiddels ook wel achter.. desalniettemin vind ik het zeer teleurstellend dat KPN op geen enkele manier mijn situatie inziet en daar begrip voor heeft. Zeker als vaste klant zou dat toch wel wat coulanter mogen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @xorinzor, goed dat je je vraag hier stelt! Begrijp ik goed dat je verlengd hebt, maar dat we nu een aanbieding hebben die vijf euro goedkoper is? Dat is inderdaad zuur! Zoals hierboven aangegeven wordt, heb je op dit moment inderdaad niet meer de mogelijkheid om je verlenging te annuleren. Ik kan me zeker voorstellen dat dit flink balen is, maar ik kan er niets anders van maken :-(.

Reputatie 2

Beste @xorinzor, goed dat je je vraag hier stelt! Begrijp ik goed dat je verlengd hebt, maar dat we nu een aanbieding hebben die vijf euro goedkoper is? Dat is inderdaad zuur! Zoals hierboven aangegeven wordt, heb je op dit moment inderdaad niet meer de mogelijkheid om je verlenging te annuleren. Ik kan me zeker voorstellen dat dit flink balen is, maar ik kan er niets anders van maken :-(.

geen aanbieding, gewoon een standaard prijs van wat ik kan zien.

Maargoed, jullie zijn me dan gewoon vanaf volgend jaar als klant kwijt, het is wel duidelijk :)

Reputatie 7
Badge +30

Jammer om te lezen, @xorinzor:disappointed: