Op 14 december jl. via Belsimpel mijn abonnement over laten zetten van T-Mobile naar KPN. Bij KPN gekozen voor de bundel 2GB + 150 minuten (2 jaar). De prijs hiervoor was € 14,- per maand.
Via Belsimpel het door KPN ondertekende contract ontvangen. Omdat mijn abonnement met T-Mobile eind maart afliep, zou het contract met KPN ingaan op 28 maart. Op die dag de simkaart van KPN in mijn mobiel geplaatst en had zonder problemen verbinding met KPN.
Daarna gekeken bij Mijn KPN of de juiste abonnementsprijs gehanteerd werd. Daar werd ik enigszins onaangenaam verrast. Er staat daar een abonnementsprijs van € 19,- i.p.v. de € 14,- uit het contract.
Graag zou ik zien dat het juiste (overeengekomen) tarief gehanteerd gaat worden. Bij deze het verzoek om dit aan te passen. Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Met vriendelijke groet,
Richard
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel