Vraag

Achternaam onjuist bij mobiel abonnement

  • 14 December 2021
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Hallo,

Mijn achternaam is onjuist voor KPN Mobiel. Voor alles-in-1 is deze wel correct.

Waarom staat dit niet met elkaar in verbinding en waar kan ik dit aanpassen?

 

Alvast bedankt.

 

Groeten

Kimberley


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Kimberley.92 , voor een snel antwoord kun je beter even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Kimberley.92 en welkom op ons forum!

Ik kan mij voorstellen dat het lastig is, qua functionaliteit en voordelen maakt de tenaamstelling niet zo heel veel uit. Bij een verlenging van mobiel kan het wel een probleem geven.
Bij een onjuiste achternaam, moet ik dan denken aan een typefoutje of een compleet andere (meisjesnaam wellicht) achternaam? Als het gaat om een klein typefoutje is dat eenvoudig wel te herstellen, gaat het echter om een compleet andere naam dan kan dit alleen worden herstel via een contractovername. De snelste methode hiervoor is om langs een winkel van ons te gaan met de juiste ID gegevens.  Uiteraard kan dat ook online. Dat kun je dan regelen via contractovername.
Mobiele en vaste diensten staan geregistreerd in andere systemen en qua tenaamstelling dus niet met elkaar in verbinding.