Vraag

Al 25 jaar lid

  • 14 February 2020
  • 6 reacties
  • 159 keer bekeken

Hallo 

Ik ben al 25 jaar zo ongeveer lid van de club KPN. Nou is mijn vraag wat doet KPN daar mee? Ik denk niks maar je hoord zo vaak dat als je nieuw komt je allerlei dingen aanbieden enz.enz. krijgt. Nou vind ik eigenlijk wel net zo eerlijk dat voor de lange abonnees er ook wel in mag zitten. 

Gr Willem 

admin: eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +12

Hallo 

Ik ben al 25 jaar zo ongeveer lid van de club KPN. Nou is mijn vraag wat doet KPN daar mee? Ik denk niks maar je hoord zo vaak dat als je nieuw komt je allerlei dingen aanbieden enz.enz. krijgt. Nou vind ik eigenlijk wel net zo eerlijk dat voor de lange abonnees er ook wel in mag zitten. 

Gr Willem 

admin: eigen topic aangemaakt.


Helaas voor u is dat niet zo. Alleen nieuwe abonnees krijgen een welkomstgeschenk in de vorm van korting o.i.d. Het kan zijn dat u zelfs nog een stuk goedkoper uit bent omdat u een oud abonnement heeft? Heeft u dat al eens vergeleken met de huidige abonnementen?

Dank je voor de reactie. Klopt als ik het vergelijk. Maar ik dacht zelf het is in deze tijd wel knap en fijn dat er klanten lang blijven bij de zelfde. Het gaat mij persoonlijk   niet om een schouder klopje. Maar een blijk van waardering zo mooi zijn voor de lange abonnees. 

Badge +12

@Willem is ook zo Ik begrijp het gevoel. Mijn vrouw heeft ook nog ene heel oud Hi-abonnement. Verlengen is geen optie omdat het altijd duurder wordt. Enige wat dan rest is overstappen naar een andere provider met nummerbehoud. Neem je ook nog andere producten af bij KPN?

Ja we hebben alles bij KPN huis en 2 mobiele abonnementen 

Badge +12

@Willem is ook zoje zou eens kunnen kijken wat omzetten naar Hussel voor je betekent. Dit geeft aan de ene kant voordelen maar je kunt er ook een paar kwijt raken (zoals gratis zenders). Let dus goed op wat het voor je betekent. Maar pas op: eenmaal omgezet naar Hussel is definitief. Je krijgt dus ook geen 2 weken bedenktijd.

Een andere optie is aan andere provider waar je combinatievoordeel krijgt. XS4ALL bijvoorbeeld. Die kennen geen Hussel maar nog wel de voordelen van Compleet zoals extra zenders, korting en het delen van mobiele mb’s (los van welkomstkorting, een half jaar gratis tv, gratis chromecast en een gratis wifi-versterker). En je krijgt een Fritz!Box als router..en die zijn echt wel een slag beter dan de experiaboxen..

Al met al zijn er dus mogelijkheden maar kijk eerst goed wat voor jou belangrijk is.

Reputatie 7
Badge +11

25 jaar al 😊

Bij deze een virtueel bosje bloemen :wink::bouquet: