Beantwoord

Al dagen geen mogelijkheid tot aanvraag gratis dagbundel bij Unlimited Data.

  • 26 June 2023
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Badge

Goedemorgen!

Sinds het weekend (zaterdagmiddag) krijg ik bij het aanvragen van de gratis dagbundel bij mijn Unlimited Data abonnement, het volgende te zien;

"Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens."

Dit krijg ik zowel via de kpn app als gewoon via browser te zien.

Wanneer ik een sms stuur met NL2000 AAN, krijg ik het bericht;

"Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor 2 GB extra dagbundel nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN"

Waarschijnlijk is er weer wat vastgelopen met een vorige aanvraag en zal dit weer eerst via de backoffice opgelost moeten worden.

Anders geen idee wat er aan de hand is.

Hopelijk wel snel opgelost, data gaat er doorheen als warme broodjes over de toonbank wanneer je hele dagen aan bed gekluisterd bent ;)

Groet,

Christel

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 27 June 2023, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u geen WiFi thuis?

Badge

Heeft u geen WiFi thuis?

Nee, na anderhalf jaar verblijf in gezondheidszorg toch onverwachts weer thuis mogen komen deze Januari, maar wanneer ik afgelopen Mei met een al maanden lopende aanvraag nog steeds wachtende was op kpn netwerk en hun aanleg van glasvezel, is uiteindelijk besloten tot het nemen van een Unlimited Abonnement.

Daar moet ik het van hebben!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gratis dagbundel foutmelding, welkom hier. 

Er leek een verstoring te zijn. Inmiddels kun je weer bundels aanvragen. Loop je nog steeds tegen problemen aan bij het aanvragen van dagbundels, dan hoor ik dat graag.Â