Beste antwoord door Joran
Bekijk origineelApp haalt geen berichten op.
De voicemailapp haalt geen berichten op. Ook herinstallatie geeft geen resultaat. Wat te doen?
Welkom Ronald! Heeft de app eerder wel goed gewerkt? Welk merk+type toestel gebruik je? Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer? Met die gegevens kan ik nakijken of er aan onze kant iets verkeerd staat.
Samsung S7. ****.
Is een zakelijk abonnement van Spie.
Is een zakelijk abonnement van Spie.
Daar kan ik je helaas niet mee helpen 😞 Ik vermoed dat dit een grootzakelijk abonnement betreft, je kunt dan bij de IT aankloppen van het bedrijf. Zij hebben een accountmanager bij KPN voor supportvragen. Als het een kleinzakelijk/MKB abonnement betreft kun je terecht op ons Zakelijke KPN Forum
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.