Vraag

Batterij sneller leeg sinds simkaart update (TFT>KPN)

  • 24 September 2021
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ook ik herken hetzelfde probleem. Ik heb de update ongeveer twee weken geleden gehad van mijn Telfort simkaart naar KPN. De telefoon is tot twee weken geleden normaal de gehele dag te gebruiken. Overdag gebruik ik mijn telefoon niet, deze zit in mijn tas op mijn werk. Toch is de accu rond zes uur in de avond al bijna of helemaal leeg. Er is zeker een verschil te zien na de update

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ReneeC, welkom! Wat vreemd :-(. Dat zou in ieder geval niet zo mogen zijn! Heb je de mogelijkheid om je toestel eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Dan is het wel belangrijk dat je van tevoren een back-up maakt van alle gegevens die je op je telefoon hebt staan. Ik ben benieuwd of het daarna ook beter wordt. 

Hoi @Marcia_ ik heb gisteren mijn simkaart gewisseld in de KPN winkel. Vandaag geen problemen meer. Ik heb het ook ooit gehad bij een update van de Telfort sim. Die heb ik toen ook aangepast naar een nieuwe Telfort sim. Het lijkt er toch op dat KPN moeite heeft met een dun update. Bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +30

Wat gek! Ik ga je bevindingen wel doorgeven intern. Fijn dat het opgelost is in ieder geval!