Vraag

Beller hoort mij niet met Motorola G60S

  • 20 April 2023
  • 13 reacties
  • 361 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo

Ik heb een probleem met mijn Motorola g60s

Sommige mensen kunnen mij niet horen als ze mij bellen of ik hen bel. Bijvoorbeeld beller a hoort mij niet als hij mij belt en als ik terug bel ook niet en persoon b hoort mij niet als hij mij belt en als ik terug bel wel

en bij persoon c is er niets aan de hand. En hij is daarvoor ook al drie keer opgestuurd. En bij de eerste keer is de microfoon vervangen maar dat was niet het probleem en de tweede en derde keer is er niks gevonden. Daarna was het een tijdje goed en nu is het probleem er weer. En hebben er meer mensen last van met een Motorola?

 

Groetjes Jacob


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Jopke b 

 

Een mogelijke ‘oplossing’ is om de gegevens in de cache te wissen: https://clearcachewiki.com/guides/how-to-wipe-cache-partition-on-Motorola-Moto-G60/

Als dat helpt dan is het maar een tijdelijke oplossing tot die cache weer vol zit en dan zal je het iedere keer opnieuw moeten doen als je dat probleem hebt.

Reputatie 1

Hallo @GeSp 

 

Alvast bedankt voor je reactie. Ik weet niet of het daar aan ligt. Maar ik kan het wellicht proberen of het probleem dan weer opgelost is. Maar de telefoon krijg je in fabrieksinstellingen terug en na het compleet geüpdatet te hebben was het probleem er nog bij de eerste en tweede reparatie poging en pas na de derde reparatie poging was het euvel verholpen en dat was in september vorig jaar.

ps ik heb ook nog met Motorola gebeld en die had het over of ze de a.p.i instellingen hebben gecontroleerd

Reputatie 7
Badge +18

Misschien hebben ze dan toch iets anders gedaan bij die 3de reparatie ook al hebben ze niets gevonden.

Proberen kan i.i.g. geen kwaad, er gaan verder geen gegevens verloren.

Reputatie 1

Helaas het heeft niet geholpen het probleem is er nog steeds. Eerst maar mijn oude telefoon weer gebruiken of bellen via whatsapp want dat werkt wel

Reputatie 7
Badge +18

Jammer dat het niet geholpen heeft.

Als het defect niet te repareren is dan is het m.i. een ondeugdelijk product, je kan dit even bekijken, misschien heb je wel recht op ontbinding van de koop: https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/ondeugdelijk-product/

Is een bekend probleem bij kpn maar zij zullen het niet snel toegeven. Mijn vrouw en ik hebben het ook. Als wij ons straat inrijden valt verbinding al weg. Wij horen beller luid en duidelijk maar zij horen ons niet, alleen in mijn straat en thuis heb ik hier last van. Mensen met andere providers hebben hier geen last van. Komt omdat hun zendmasten geen volledige dekking hebben op alle locaties. Bel kpn en vraag maar de network services support desk en zij zullen eerst ontkennen en dan korting geven of in het geheel je contract kunnen opzeggen dat je kosteloos kan overstappen omdat zij hier niks aan kunnen doen

Reputatie 1

@Mrsay 

Het ligt niet aan het netwerk van kpn. Want weer ik werk zitten wij vlakbij een mast van kpn. En ik heb volle bak bereik. Het zit in de telefoon zelf want met mijn andere telefoon heb ik ook geen last

Reputatie 1

@GeSp 

Bedankt voor de info. Ik zal het proberen of het lukt

Reputatie 7
Badge +20

Het is dus wel echt een toesteldingetje. Mogelijk kun met de opties van GeSP nog iets. Want als het al drie keer onderzocht en het probleem blijft, dan wordt het misschien ook wel tijd voor een ander toestel. :(

Snap ik, maar ik heb 4 weken geleden de nieuwste iphone gekocht ook via KPN en nog steeds zelfde probleem. Dus het is wel een KPN dingetje want zij hebben het zelf toegegeven. 

Reputatie 7
Badge +20

@Mrsay, Wat jij ervaart is totaal anders dan dan wat @Jopke b ervaart. Daar zit het in het toestel. Kan bijna niet anders omdat een ander toestel met dezelfde sim wel goed werkt.

Jij woont blijkbaar net op een plek waar de dekking niet goed is omdat de mast of dergelijke niet goed gedraaid kan worden. Daar heb ik zo geen verdere kennis van. Dat gaat om dekking, bij deze klant zit het in het toestel. 

Reputatie 1

@Bart_Z 

Ja daar kan ik wel wat mee. Het is jammer van het toestel want het is verder wel een fijne telefoon

Reputatie 7
Badge +20

Ja hopelijk kom je er nog uit. 

Mocht ik nog ergens bij kunnen assisteren hoor ik dat graag.Â