Beantwoord

Bereik valt plotseling weg

  • 3 February 2019
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

hoii, ik heb sinds woensdag ineens nergens meer bereik! Alleen mijn WiFi doet het nog en ik heb 20gb per maand die nog lang niet op zijn dus is het erg raar dat mijn 4g het niet doet, bovendien staat het KPN er ook niet meer linksboven maar er staat zoeken. Ik heb mijn telefoon al 4x opnieuw opgestart (iPhone 6, refurbisched en inmiddels al anderhalf jaar in mijn bezit) maar ik heb nogsteeds nergens bereik! Iemand die mij kan helpen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 February 2019, 16:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @iFabicorn Dat klinkt haast alsof er een storing is ontstaan. Is het zo dat je bereik op een specifieke locatie is weggevallen en dat je op een andere plek wel werkt? En meteen nog een vraag: wat gebeurt er als je een andere simkaart in je telefoon stopt? En wat gebeurt er als je je eigen simkaart in een andere telefoon stopt? Als je dat test kan ik herleiden of er wellicht iets met je toestel of simkaart speelt.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan kan ik ook kijken of er iets speelt. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik hoop dat alles inmiddels in orde is. Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het natuurlijk graag.

Reageer