Goedemorgen KPN ik had 11 dagen geleden een mobiele abonnement aangevraagd bij uw en de volgende dag had ik een mail gekregen van uw dat het verzoek werd afgekeurd maar gisteren kreeg een mail van Mediamarkt dat het verzoek goedkeurd werd opeens dus wil eigenlijk de bestelling annuleren mijn ondernemer is ****
Admin: nummer verwijderd i.v.m. privacy
icon
Beste antwoord door Erik van KPN28 June 2019, 16:37
Hoi Abiesh, welkom hier! Goed dat je dit navraagt. De snelste manier echter om dit in orde te krijgen is om toch even te bellen (0800-0402) of te chatten. Dan kan dit gelijk afgehandeld worden. Als je het toch liever via hier doet, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt 🙂
We hebben niks meer gehoord! Ik ga er van uit dat je elders een oplossing hebt gevonden. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 🙂
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.