Vraag

Bestelling iPhone 13 aan deur geweigerd, nieuwe bestelling duurt lang

  • 7 December 2021
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Op 1-11 een bestelling gedaan voor de iPhone 13 Pro. De medewerker zei op dat moment dat ik hem midden nov kon verwachten. Uiteindelijk was dat 2 dec geworden maar mijn telefoon werd aan de deur geweigerd door de koerier omdat mijn initialen in hun systeem anders waren blijkbaar. Een mail laten zien aan de koerier dat ik het daadwerkelijk ben maar vooralsnog is de telefoon niet afgeleverd. 

Vervolgens zitten bellen met KPN en die waren met mij eens dat het belachelijk is dat de telefoon niet is afgegeven om deze reden. Maar goed gebeurd is gebeurd. Medewerker geeft aan om te wachten totdat de bestelling wordt geannuleerd om zodoende een nieuwe bestelling te plaatsen. Ik geef aan dat ik niet weer een maand ga wachten op mijn toestel en de medewerker geeft aan “nee hoor jouw toestel is momenteel op voorraad dus zodra je hem bestelt heb je ‘m binnen no-time”. Dus ik bel 6-12 om een nieuwe bestelling te plaatsen en vraag weer of de telefoon beschikbaar. Medewerker zegt ja je ontvangt hem deze week nog. Nu snap ik dat de week nog niet voorbij is maar krijg ik gister een mail en SMS met dat de telefoons niet beschikbaar zijn en dat ik moet gaan wachten. Er wordt gewoon keihard gelogen waar je bij staat. De ene zegt wat de ander zegt wat. Vandaag nog een medewerker gesproken en die zegt ja je moet wachten of annuleren. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Het is heel vervelend, over het algemeen kunnen medewerkers een indicatie doorgeven maar de werkelijke status kan anders zijn. Bij nieuwe producten is er veel vraag. Helaas is er op korte termijn geen wijzigingen vanuit KPN dat zij de status op hun website actueler maken. Allemaal info waar u niet mee geholpen bent en meer dan exusses zal je ook niet krijgen van KPN wil je een indicatie ontvangen, zet dan even je gegevens in je profiel zodat een medewerker mee kan kijken.

 

Reputatie 7
Badge +17

Zo te horen moet je een lange adem hebben @Shah_:pensive:. Ik weet niet welke kleur en opslag iPhone 13 pro je gekozen hebt, maar er zijn een aantal modellen die afgelopen week op voorraad waren en hups weer ‘uitverkocht’ raakten.. 
Kun je aangeven welke iPhone je precies besteld hebt, dan kijk ik wanneer er een nieuwe batch binnenkomt. 
 

Waarom is de iPhone die niet geleverd is gewoon opnieuw gestuurd vraag ik mij af? Ik heb direct gebeld nadat de koerier is langs geweest? Het feit dat ik weer achteraan de rij word gezet is frustrerend. De medewerker zei op 6-12 nog dat ik het deze week zou krijgen. Waarom worden deze valse beloftes gedaan?? Daarnaast zou ik nog teruggebeld worden door de medewerker waarbij ik de bestelling heb geplaatst. Dat is ook niet gebeurd. Er gaat veel mis en ik begin mijn geduld ook op te raken..

Reputatie 7
Badge +17

Het is zuur en vervelend omdat jij nu langer moet wachten @Shah_. Helaas kan ik het niet veranderen. Komende weken blijft het toestel binnenkomen. Ik begrijp dat we veel geduld van je vragen:pensive:.