Vraag

Bestelling kon niet worden aangenomen, wordt bestelling nu geannuleerd?

  • 21 March 2023
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Hallo,

 

Vandaag zou mijn telefoon worden afgeleverd, alleen vanwege dat de persoon die het contract had afgesloten zelf niet thuis was mochten we het pakket niet aannemen (hadden wel alle benodigde pasjes bij). Dit begrijpen we uiteindelijk ook wel, maar nu is de vraag of de bestelling nu ook volledig wordt geannuleerd of dat we een nieuw moment van bezorgen kunnen kiezen. Wanneer mijn bestelling wel geannuleerd zou woeden, binnen hoeveel dagen kunnen we dan het geld terug verwachten en de bestelling opnieuw plaatsen.

De telefoon kan nu namelijk alleen nog maar op zaterdag worden geleverd ivm werk, maar de actie die nu bij de 14 serie is, de inruil actie, is geldig tot en met 2 april. Als de terugbetaling of de mogelijkheid voor een nieuwe bestelling te plaatsen te laat zou zijn zou dit betekenen dat ik hierdoor de actie zal missen en dit scheelt wel €150. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Myriamw, welkom! Als je niet thuis bent, dan word je opnieuw gebeld voor een afspraak. Je kunt ook via de statustool, die je in de mail hebt gehad, een nieuwe afspraak maken. Is dat nog gelukt? Het annuleren duurt maximaal 5 werkdagen.

Hallo,

 

Helaas is dit niet mogelijk wij hebben nog gebeld met kpn er is geen enkele mogelijkheid om een andere afspraak te maken. Het enige wat gebeurde is dat het direct werd geannuleerd. 21 maart zou hij worden afgeleverd, maar dit ging dus niet door. We hebben vandaag 24 maart mail gekregen dat hij nu binnen is gekomen bij kpn en dat het nu volledig is geannuleerd. Het wordt nu eerst weer wachten tot het geld retour is gekomen en daarna kan ik pas weer opnieuw kijken om wat te bestellen. Dit gaat bij een andere zaak gebeuren aangezien kpn alleen de mogelijkheid geeft om overdag te bezorgen wat dus niet lukt ivm werk en andere zaken hebben wel het ophalen in een winkel of avond bezorgen. Helaas duurt het wel lang en zijn er weinig opties vanuit kpn, behalve dus accepteren dat het direct geannuleerd wordt en wachten op geld terug.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Myriamw, dat is spijtig om te lezen! Ik geef je feedback intern door!