Beantwoord

Bestelling multisim lukt niet

  • 10 May 2024
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Hoi. Vandaag heb ik meerdere keren geprobeerd om een apple watch met multisim te bestellen. Helaas lukt dit niet. Vanochtend bleef ik eerst op het voorlaatste scherm vasthangen en kon ik niet verder. Zojuist kon ik wel verder maar kreeg ik te zien dat mijn aanvraag is afgewezen. Ook wanneer ik de Apple watch in 1x zou betalen en dus alleen maandelijks voor de sim zou betalen was dit niet mogelijk. Ik zou het erg jammer vinden als dit niet zou kunnen want ik wil graag een apple watch zonder dat ik altijd mijn telefoon bij de hand hoef te houden. 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 13 May 2024, 11:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Balen dat het niet lukt om online een Apple Watch met multisim te bestellen, @Kailey228! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik je daar ook niet bij kan helpen. Ik kan ook niet inzien waar het precies mis gaat. Mijn advies is daarom om óf telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402 óf naar een KPN winkel bij jou in de buurt te gaan. Mijn collega's kunnen je mogelijk wel helpen bij het plaatsen van de bestelling.

Ik heb hetzelfde probleem als Kailey. Bijgevoegd een screenshot van de foutmelding. 

 

Reageer