Beantwoord

Betaaldatum wijzigen KPN mobiel

  • 16 February 2019
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Hoi

Ik las hier ergens dat je de betaaldatum kan laten wijzigen naar (ongeveer) de 25ste?
Dat zou voor mij een stuk beter uitkomen.

groet,
Steffan
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 February 2019, 12:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Steffanafca, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het wijzigen van de betaaldatum van een mobiel abonnement is mogelijk, alleen niet elke datum is een optie helaas. De uiterste factuurdatum is de 18e, wat betekent dat de incasso ongeveer 5 werkdagen later zal zijn. Is dit ver genoeg naar de 25e? Je had jouw gegevens al aangevuld, dus ik heb meteen even gekeken. Je factuurperiode staat nu op de 9e, waardoor de incasso vaak rond de 14e plaatsvindt. Dit kan dus verplaatst worden, naar rond de 22e of 23e elke maand.

Indien je dat wil, heb ik nog wel ter verificatie de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer die bij ons bekend is nodig. Zou je die nog bij persoonlijke opmerkingen willen noteren zodat ik het voor je in orde kan maken? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef ook even een seintje als je dit wil, maakt het wat makkelijker! 😉
Goedemiddag Steffanafca, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het wijzigen van de betaaldatum van een mobiel abonnement is mogelijk, alleen niet elke datum is een optie helaas. De uiterste factuurdatum is de 18e, wat betekent dat de incasso ongeveer 5 werkdagen later zal zijn. Is dit ver genoeg naar de 25e? Je had jouw gegevens al aangevuld, dus ik heb meteen even gekeken. Je factuurperiode staat nu op de 9e, waardoor de incasso vaak rond de 14e plaatsvindt. Dit kan dus verplaatst worden, naar rond de 22e of 23e elke maand.

Indien je dat wil, heb ik nog wel ter verificatie de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer die bij ons bekend is nodig. Zou je die nog bij persoonlijke opmerkingen willen noteren zodat ik het voor je in orde kan maken? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef ook even een seintje als je dit wil, maakt het wat makkelijker! ;)





Ja dat is helemaal prima!
heb de laatste 3 cijfers bij “persoonlijke opmerkingen” gezet.
Reputatie 7
Badge +21
@Steffanafca, top dankjewel! De factuurperiode en daarmee de incassodatum is gewijzigd. Het kan anderhalve maand duren voordat dit toegepast wordt, dus let er in maart nog even op dat de incasso nog eerder kan komen zoals afgelopen maanden! 😉
@Susan_ top! Dankjewel

Reageer