Vraag

Buitenlandbundel werkt niet

  • 5 August 2023
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Hi ik heb in de VS een buitenland bundel gekocht voor 10GB. Ik heb die nog lang niet verbruikt maar krijg nu een melding dat ik op 80% van mn EU limiet ziet en al meer dan 60 euro moet betalen. Wat gaat hier mis en waarom werkt die bundel niet. Ik baal als ik extra kosten maak en geen bundel heb. 

 

Ik heb de bevestigingsberichten gekregen voor gebruik.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Anoniem11111 ,

Waarvoor gebruik je jouw telefoon in de VS? 

Bellen en sms vallen niet binnen de huidige bundel. Dus als je iemand belt, wordt dat apart in rekening gebracht. (Tegen hoge kosten.)   

Oplossingen : Bellen via bv WhatsApp of een lokaal prepaidkaartje kopen.  

 

Reputatie 7
Badge +15

@Anoniem11111 Welkom op het forum.

Wat balen dat het er op lijkt dat er extra kosten zijn gemaakt. 

Ik controleer graag of ik kan achterhalen waar deze kosten vandaan komen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Anoniem11111 ,

Waarvoor gebruik je jouw telefoon in de VS? 

Bellen en sms vallen niet binnen de huidige bundel. Dus als je iemand belt, wordt dat apart in rekening gebracht. (Tegen hoge kosten.)   

Oplossingen : Bellen via bv WhatsApp of een lokaal prepaidkaartje kopen.  

 

@Anoniem11111 

Zie je de bundel wel staan in MijnKPN? 

Heb je alleen mobiel internet gebruikt of heb je ook gebeld en/of sms gebruikt?