Vraag

Contact nav hoge rekening mobiel

  • 9 February 2019
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb al een paar keer gemaild, en gebeld maar kom niet echt verder en zou graag hierover gebeld willen worden, ik heb namelijk een abbonement bij jullie afgesloten, maar werd al na een dag geblokkerd om dat er een grot bedrag open stond wat eerst betaald moest worden aangezien ik die aankopen niet heb gedaan en mij niet is verteld dat ik geblokkeerd zou worden vanwege dat baal ik daar enorm van ik gebruik sinds dien ook weer mn abbonement van t mobile omdat ik al meerdere malen contact had gezocht en mij niet veel verteld werd.
Ik wil namelijk niet betalen voor een abbonement dat ik niet kan gebruiken... en weet niet hoe we dit precies moeten doen en ik zou graag hiervoor gebeld worden.

met vriendelijke groeten, en alvast bedankt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Leydi
Zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.l
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Leydi Als eerste is het uiteraard bijzonder vervelend dat je nummer geblokkeerd is. Weet je wel welke reden dit heeft en waar de kosten vandaan komen?

Ik heb je gegevens niet bij de hand, dus ik kan ook niet zien wat de status is en wat er moet gebeuren. Als je wilt kijk ik graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Je hebt nu het KPN Forum gevonden en ik help je heel graag via deze weg verder. Als je telefonisch contact wilt, dan kun je het beste zelf bellen met onze klantenservice via 0800-0105. Als je vraagt naar de afdeling Collections kun je de financiële kant van de zaak bespreken.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Leydi Ik zie dat ik geen bericht meer van je heb gekregen. Mag ik er vanuit gaan dat alles in orde is nu? Laat het weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer