Vraag

Contacten bij werken lukt niet bij installatie e-sim

  • 6 June 2023
  • 5 reacties
  • 504 keer bekeken

Ook ik zag de optie niet staan “Werk contacten bij” terwijl in de instructies staat dat dit “Belangrijk!” is en ik echt spijt begon te krijgen van het wisselen naar e-sim. Ik heb samen met mijn partner nog een keer gekeken, en ook hij zag het niet staan. Dus KPN moderator @Jasper  : graag hiernaar (laten) kijken, want het zorgde ervoor dat ik de installatie van de e-sim onderbrak, terwijl dat niet zou moeten en het verder echt helemaal super loopt.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Jasper , ik stuur een screenshot mee van het menu “mobiel netwerk” in de instellingen, het screenshot is genomen nadat ik de e-sim heb geinstalleerd, maar afgezien daarvan, zag het scherm er hetzelfde uit toen ik de e-sim aan het installeren was, nergens "werk contacten bij” in dit menu, ook niet onderaan, en ook niet in submenu's.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Willemijn76! Betekent dit dat je de contacten niet zijn overgenomen?

Werkt alles verder wel? Wil je daarnaast laten weten welk type telefoon je hebt? En of je alleen de E-sim in de telefoon hebt zitten, of dat er nog een fysieke simkaart in de telefoon zit?

Hoi @Bram_ ,

  • tot nu toe en na een week mis ik nog geen contacten.
  • Ik heb een iPhone 13 Pro. Wat bij mij nog mis zou kunnen zijn gegaan tijdens het installeren is dat ik mogelijk het verkeerde model iPhone heb geselecteerd: de iPhone 12 ipv de 13. Ik heb wel de laatste iOS geslecteerd tijdens de installatie, en dat lijkt mij het meest relevant. 
  • ik heb maar één Sim en ik had de fysieke SIM al volgens de kpn-aanwijzingen (!) verwijderd. 

ik hoop dat mijn antwoorden helpen om de instructies te verbeteren. 
succes!

Reputatie 7
Badge +17

@Willemijn76 wil je nog bevestigen of het wel lukt gewoon contacten toe te voegen

@Bram_ , contacten toevoegen lukt ook zonder problemen.