Beantwoord

Contracten opvragen

  • 24 January 2019
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Goededag

Ook ik zou graag mijn contracten op willen vragen. In mijn mail zijn ze niet meer te openen. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat schriftelijk doe?
Met groeten
Mark

admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 31 January 2019, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha Mark, welkom en sorry voor de late reactie. We hebben per abuis je topic over het hoofd gezien. Als ze er nog zijn, kan ik je er aan helpen. Is er een reden dat je ze wilt hebben? Misschien kan ik je daar ook mee van dienst zijn. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan duik ik de archieven in.
Badge
Toegevoegd voor je.
Ik wil ze graag hebben om eens te kijken bij die consumenten claim.
Ik hoop dat je me kunt helpen.

Groetjes mark
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie geen gegevens staan! Heb je ze niet opgeslagen? Wil je het nog eens proberen? Anders mag je 't ook in een privébericht naar me sturen.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je privébericht! Ik heb flink gegraven, maar ik vind alleen nog maar het huidige en het vorige contract. Je hebt ze beide in de mail staan. Voor het terugvragen van eventueel gemaakte kosten, kan je het formulier op onze website invullen.