Vraag

Contractovername & verlengen.

  • 17 February 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Gisteren heb ik in een KPN winkel de abonnement van mijn vaders naam, op mijn naam gezet. 

Ook kon ik verlengen dus heb ik dat s'avonds online gedaan. 

Nu kreeg ik een mail over mijn toestel die ik nu nog gebruik totdat ik mn nieuwe toestel ontvang, met: Gefeliciteerd met je mobiele abonnement, en ook over de toestelverzekering schade die op dat toestel zit.

Ik vind het raar dat ik die mail krijg omdat ik net heb verlengd. Maar krijg ik deze mail omdat ik hem op een andere naam dan heb gezet? En veranderd dit dan automatisch wanneer mn nieuwe abonnement in gaat? Ik begrijp het even niet haha.

Groetjes. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Deem1997 Hoog tijd voor wat opheldering. Ik ga het allemaal voor je uitzoeken! Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Dan kan ik aan de slag! 

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Deem1997 Ik heb geen bericht meer van je gezien. Mag ik er vanuit gaan dat alles inmiddels duidelijk is geworden? Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag! 

Reageer