Beantwoord

De cashback actie met de Galaxy Watch6 loopt tot 15-4, wat als ik 'm dan nog niet ontvangen heb?

  • 26 March 2024
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Gisteren bericht gekregen dat mijn aanvraag voor de Galaxy Watch6 LTE promotie is goedgekeurd en dat hij binnen 7 weken wordt geleverd (waarom niet gelijk inpakken en opsturen?). 

Echter de cashback voor het Multisim abonnement moet via de Galaxy Watch6 LTE worden aangevraagd wat niet kan, want die heb ik nog niet.

Aanmelden kan tot 15-04-2024…..Wordt de actie verlengd??

Want ik ben zeer hoogstwaarschijnlijk niet de enige die ruim 4 weken heeft gewacht op goedkeuring en nog eens 7 weken moet wachten op levering.

icon

Beste antwoord door RBxx 28 March 2024, 17:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Corne1978 

Welkom op het forum van KPN

Goed nieuws voor jouw, dat je binnenkort de eigenaar wordt van een nieuwe Galaxy Watch 6 (4G) van Samsung, snap dat je daar echt op zit te wachten.

Deze promotie verloopt volledig via Samsung zelf, en dus niet via KPN.
Het wordt in de regel zo geregeld, dat het op volgorde van goedkeuring wordt verzonden naar de klant, en dat kan dus tot 7 weken maximaal duren, maar het kan dus ook veel eerder zijn.
Hier heeft KPN totaal geen invloed op, en kan het dus ook niet voor jouw bespoedigen, omdat het een promotie is die vanuit Samsung zelf komt.

De promotie voor het multisim abonnement is eveneens een actie vanuit Samsung, en deze promotie loopt af op 15 april 2024 aanstaande.
Deze promotie zal niet verlengd gaan worden door Samsung.

Alles over deze multisim promotie, klik op deze link: Promotie Multisim KPN

Maar misschien kan er vanuit KPN nog iets voor jouw worden geregeld, mocht je de Watch 6 pas na 15 april 2024 gaan ontvangen.

Een KPN moderator zou jouw daarin een antwoord kunnen geven.
Dus vul alvast je forum profiel volledig in, zodat de moderator al je gegevens tot zijn of haar beschikking heeft, want zonder deze gegevens kan de moderator je niet helpen.

Denk hierbij aan:

  • Je klantnummer mobiel
  • Je 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijke opmerkingen” zet je de laatste 4 cijfers van je bankrekening neer.

 

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren voordat je hierop antwoord krijgt.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Corne1978, welkom op het forum!

De promotie zelf is een nogal ingewikkelde ervaring. Eerst bestel je een Samsung Galaxy S24. Dan vraag je met de daarbij behorende promotie de gratis Galaxy Watch 6 aan. Aanmelden hiervoor kan t/m 3 mei 2024. 

Als je dan je watch hebt ontvangen vraag je daarmee Multisim aan, en meldt je je aan voor die Cashback. En die heeft dus een uiterste aanmelddatum van 15 april 2024.

Die tijdsperioden sluiten inderdaad niet op elkaar aan. 

 

Helaas is het zo dat Michel helemaal gelijk heeft hierin:

Deze promotie verloopt volledig via Samsung zelf, en dus niet via KPN.
Het wordt in de regel zo geregeld, dat het op volgorde van goedkeuring wordt verzonden naar de klant, en dat kan dus tot 7 weken maximaal duren, maar het kan dus ook veel eerder zijn.
Hier heeft KPN totaal geen invloed op, en kan het dus ook niet voor jouw bespoedigen, omdat het een promotie is die vanuit Samsung zelf komt.

De promotie voor het multisim abonnement is eveneens een actie vanuit Samsung, en deze promotie loopt af op 15 april 2024 aanstaande.

 

Samsung heeft deze keuze gemaakt. Betekent dat ik helaas niet voor je kan doen hierin. Wel kun je hiervoor contact opnemen met Samsung en vragen of hier iets in mogelijk is. Als je op de promotiepagina van de Watch-aanvraag naar beneden scrollt vind je daar contactmogelijkheden.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Corne1978, welkom op het forum!

De promotie zelf is een nogal ingewikkelde ervaring. Eerst bestel je een Samsung Galaxy S24. Dan vraag je met de daarbij behorende promotie de gratis Galaxy Watch 6 aan. Aanmelden hiervoor kan t/m 3 mei 2024. 

Als je dan je watch hebt ontvangen vraag je daarmee Multisim aan, en meldt je je aan voor die Cashback. En die heeft dus een uiterste aanmelddatum van 15 april 2024.

Die tijdsperioden sluiten inderdaad niet op elkaar aan. 

 

Helaas is het zo dat Michel helemaal gelijk heeft hierin:

Deze promotie verloopt volledig via Samsung zelf, en dus niet via KPN.
Het wordt in de regel zo geregeld, dat het op volgorde van goedkeuring wordt verzonden naar de klant, en dat kan dus tot 7 weken maximaal duren, maar het kan dus ook veel eerder zijn.
Hier heeft KPN totaal geen invloed op, en kan het dus ook niet voor jouw bespoedigen, omdat het een promotie is die vanuit Samsung zelf komt.

De promotie voor het multisim abonnement is eveneens een actie vanuit Samsung, en deze promotie loopt af op 15 april 2024 aanstaande.

 

Samsung heeft deze keuze gemaakt. Betekent dat ik helaas niet voor je kan doen hierin. Wel kun je hiervoor contact opnemen met Samsung en vragen of hier iets in mogelijk is. Als je op de promotiepagina van de Watch-aanvraag naar beneden scrollt vind je daar contactmogelijkheden.

 

Ik kijk zojuist op de pagina van de Cashback en lees daar in de actievoorwaarden:  

Deelnemen
Ga naar https://promo.deskservices.nl/nl-nl/24-0009 , klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de documenten uiterlijk 31 mei 2024

Wellicht zijn ze bij Samsung ook wakker geworden 😉.

Reageer