Vraag

Door onderhoud al 5 dagen geen service

  • 16 January 2022
  • 7 reacties
  • 43 keer bekeken

Sinds woensdag kan ik niet bellen of gebeld worden (inmiddels dag 5). Contact met KPN is daardoor niet mogelijk want behalve het vragen om een update van het onderhoud kan ik alleen met de klantenservice bellen. En dat is nou precies het probleem. De chat levert ook niets op. Heel vervelend want nu kan niemand mij bereiken in noodsituaties.

 

Is het normaal dat dit soort onderhoud zo lang duurt zonder communicatie vooraf? En compenseert KPN hiervoor in mijn rekening, net zoals bv bij een stroomonderbreking gebeurt? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Hanneke, welkom op het forum. 

Als ik het goed zie gaat het hier om je 06-nummer. Kun je hiermee nergens bellen en gebeld worden of is dit op een specifieke locatie? Door onderhoud aan een mast bijvoorbeeld? 

Werkt internet wel goed via 4G?

Hoi Alex,

het gaat om een 06-nummer waarmee ik specifiek thuis niet kan bellen/gebeld worden. 4G werkt inderdaad ook niet. Mijn WiFi wel.

 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, en weet je ook wat de oorzaak is hiervan? Ik vermoed onderhoud aan een mast? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou ik ook mogen weten welke mobiele telefoon jij gebruikt? Merk en model? 
 

Bij het invullen van mijn postcode wordt inderdaad onderhoud aangegeven. Ik heb mijn profiel aangevuld. Zelf heb ik een iPhone 7, mijn dochter een 8 en mijn man een 10, allemaal met het zelfde probleem thuis. 

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan ik helaas niet bespoedigen. Als ik echter meedenk zou je ook bellen via WiFi moeten kunnen met die toestellen. Als je op de iPhone naar instellingen gaat en daarna Mobiel netwerk selecteert hoor je de optie te zien "Bellen via WiFi”. Zou je dit aan willen zetten en je toestel opnieuw willen opstarten mocht het niet gelijk werken? 

Dat is al een goeie tip. Verder wacht ik maar even af dan. Dank je wel voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan uiteraard, ik hoop dat alles snel weer werkt.