Beantwoord

Doorbetaalde toestelkosten

  • 27 January 2019
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo,

ik heb een tijdje geleden (28/11) mijn abo verlengt, dit terwijl ik dit al sinds maart kon doen. Ik ben in deze periode ook blijven betalen voor het toestel waarvoor ik dus al 2 jaar had betaald. Is er een mogelijkheid om dit teveel betaalde geld terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2019, 19:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Klapstra Het is zeker niet de bedoeling dat je blijft doorbetalen voor je al afgeloste toestel. Bij onze nieuwste abonnementen wordt dit automatisch geregeld, maar het is inderdaad zo dat bij de oudere abonnementen dit nog niet vanzelf ging. Ik kan hiervan melding maken, bij achterliggende afdeling die dit in orde kan maken. Ik heb dan wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi @Bart_ ,

ik heb mijn profiel aangepast. Ik hoor graag of je hiermee uit de voeten kan!

groet,
Klapstra
Reputatie 7
Badge +20
Dat lukt inderdaad. Ik heb het bericht doorgezet en er zal contact met je worden opgenomen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer