Beantwoord

Dubbele data na verlenging

  • 19 July 2020
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

ik heb een nieuw abonnement en alles van kpn, maar ik heb geen dubbele mb's gekregen. Waarom is dat? 

Vriendelijke groet marianne 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 July 2020, 08:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dubbele data bestaat niet meer bij de nieuwe abonnementen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mariannevanW ,

Sinds de introductie van KPN Hussel in oktober 2019 krijg je geen dubbele data meer bij verlengingen of nieuwe abonnementen.

Hieronder zie de belangrijkste verschillen tussen het oude KPN Compleet en het nieuwe KPN Hussel:

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @mariannevanW, welkom op het Forum! Zoals hierboven al aangegeven is, het voordeel van dubbele data verlies je op het moment dat je gaat verlengen met een KPN Hussel mobiel abonnement. Dus dat is in dit geval ook zo helaas.. Dit valt ook niet terug te draaien. Mocht je te weinig aan data hebben nu, dan kan je wel maandelijks je abonnement verhogen en verlagen (nadat de 1e maand van het nieuwe abonnement is geweest). 

Heb je hier nog vragen over? Dan hoor ik het graag!

bedankt voor de snelle reacties!! :grinning:

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan.👍

Reageer