Beantwoord

Dubbele MB’s gekocht. Hoe annuleer ik er eentje?

  • 7 August 2021
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Beste meneer, mevrouw,

een tijdje terug heb ik extra mb’s gekocht, deze kon ik helaas nergens terug vinden op mijn account. Nu stond erbij dat ik deze nog aan moest zetten, dit proberen te doen komt er te staan dat ik nog een keer mb’s heb gekocht. Heel onduidelijk vermeld op de app hoe dit allemaal zit. Nu kan ik nergens vinden hoe ik deze zou kunnen annuleren aangezien ik het dus niet 2x nodig heb. Graag hoor ik reactie van u terug.
 

MVG, Manoek van de Ven

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 August 2021, 08:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ManoekvdVen, welkom op ons forum!
Dat kan gebeuren!
De dubbele bundel kan ik vergoeden als deze verlopen en ongebruikt is.

Zou je me tegen die tijd nog even aan de mouw willen trekken? Dan maak ik het voor je in orde.
Kun je dan ook je gegevens invullen in je profiel en vooral je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?