dwaling

  • 31 October 2020
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

heb 2 bundels voor niet eu landen genomen met 100 min en 100mb 10€ maar dat was voor beiden en dat staat er niet goed geschreven en dat hebben ze ook niet bij de klantenservice gezegd. Dus kreeg ik een rekening van 147 € voor 2 dagen in het buitenland. Ik ben zeer teleurgesteld in kpn wanneer mijn contract afloopt absoluut geen kpn meer ze zijn niet correct 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Wat moet ik doen 

Reputatie 6
Badge +7

De rekening betalen?

Ja man 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Silkovski. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de verkeerde bundel hebt besteld. Helaas kan ik hier niets aan veranderen. Ik zou je willen adviseren om een volgende keer Mijn KPN hiervoor te gebruiken of het land in te vullen op ‘Geen onverwachte internet, bel of SMS kosten binnen de EU’. Dan weet je zeker dat je de juiste bundel besteld. 

 

 

Ik heb geen verkeerde bunsel besteld ze hebben mij niet alles verteld toen ik de bundel aanvroeg bij die **** klantenservice ze zijn zo dom dat ze mij als klant kwijt zijn voor die 67 € want de rest was maandelijkse betaling. Zo houden ze geen klanten meer over 

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. onze huisregels 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik ben niet bij dat gesprek geweest en weet niet wat mijn collega van de klantenservice heeft verteld/aangevraagd. Je ontvangt daarom altijd een sms wanneer jouw bundel 100% verbruikt is. Jammer dat het zo gelopen is?

Gesprek wordt opgenomen toch dus maar hoe dan ook ze zijn mij kwijt wou ook nog internet en tv nemen. Erg dom