Vraag

E-SIM activeren op Apple Watch Ultra

  • 9 May 2023
  • 20 reacties
  • 719 keer bekeken

De laaste maanden werk de esim optie niet en krijg de volgende melding. 

 


20 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Yamani, wat jammer om te lezen dat het niet werkt! Je geeft aan dat het de laatste maanden niet werkt. Bedoel je dan dat je steeds probeert om een nieuw apparaat te koppelen? Ik zie dat je vorige maand ook problemen met koppelen had, is dat toen wel opgelost? En waarom wil/moet je nu opnieuw koppelen?

Telefoon / Watch moesten gereset worden… Vorige was de mijn normale e-sim niet werkte

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat de multisim nu helemaal niet op je abonnement staat. Kan je deze nog eens aanvragen via MijnKPN? 

Dat is juist uitgezet door jullie om dit opnieuw te kunnen proberen… En via mijn KPN kan je die optie niet aanzetten. Dat ging the eerste keer ook automatisch nadat je via de watch app het probeert te activere..

Reputatie 7
Badge +30

Ach ja excuses! Je probeert de stappen nu door te lopen, maar het gaat fout bij stap 2/3? En het is geen ander apparaat dan wat je eerder gebruikt hebt, dus? Je probeert het op dezelfde Apple Watch weer te activeren.

 

Activeer Multisim abonnement met je Apple Watch

Heb je een geschikte Apple Watch én een mobiel abonnement bij KPN? Dan activeer je Multisim gemakkelijk zelf via de Watch-app op je iPhone:

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  5. Log in met je KPN ID
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren

Die stappen werken niet. Het ziet er uit dat jullie ergens op de backend de multisim moeten verwijderen van mijn account.

Reputatie 7
Badge +30

Ja, ik heb dit nu gedaan! Geef het even een half uur en wil je het dan nog eens proberen?

Ik krijg nog steeds de zelfde melding dat multisim al in gebruik is..

In het topic hier lijken ze een oplossing te hebben.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik wil altijd eerst alles uitgesloten hebben, voordat ik het doorzet naar de technische dienst. En met het beantwoorden van de laatste vraag, heb ik ongeveer alles uitgesloten. Ik zet het door en hou je op de hoogte! 

Het lijkt er op dat iemand anders de wijziging al heeft doorgezet. Ik kreeg een paar een geleden een sms dat de multisim was uitgezet en het lijkt nu weer te werken!

Reputatie 7
Badge +30

Dat is goed nieuws! Fijn dat het werkt :-).

Zou iemand van KPN dit weer uit kunnen zetten. Weer het zelfde probleem…..

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een ticket voor je aangemaakt. De technische dienst neemt binnen 5 werkdagen contact met je op. 

Zou een moderator het bovenstaande weer kunnen uitvoeren. Alvast dank 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Yamani, voor dit soort zaken kan je tegenwoordig terecht bij onze collega's van 0800-0402. Zij kunnen een ticket voor onze technische dienst voor je aanmaken, zodat de collega's het daar voor je op kunnen lossen. 

Hey bedankt voor je bericht.. Alleen jammer dat ik nu moet gaan bellen dit is allemaal al een gedoe en zo word dit alleen maar erger ...

Reputatie 7
Badge +30

Mijn collega's hebben dezelfde systemen als ik, dus ik ga er vanuit dat ze je goed helpen! Mocht je er toch niet uitkomen, laat het gerust weten. 

Hey ik had al een tijd geleden gebeld maar het is nog steeds niet opgelost...

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd! Je ervaart het nu nog steeds? Dan zal ik morgen (mits je dit kunt bevestigen) de multisim weer verwijderen en indien nodig, een ticket voor onze technische dienst aanmaken. 

Reageer