Vraag

Extra inruilbonus €100 niet ontvangen Recommerce

  • 1 June 2023
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Beste KPN,

 

Hier hetzelfde probleem als anderen.

Op 5 april (S3269603-2956924) een nieuwe telefoon incl abonnement besteld met de €100 iPhone extra inruilbonus.

De eerste vergoeding heb ik wel gekregen maar de €100 extra niet en volgens Recommerce ligt het bij KPN. Alle documenten waren ontvangen en goedgekeurd.

Wat mij betreft een erg vreemde gang van zaken…

Graag zie ik z.s.m. een reactie en mijn beloofde €100 tegemoet.

 

Groet

Mandy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @MandyM1 . Het contact verloopt via Recommerce. Daar zitten wij niet tussen.

Hier is het formulier om navraag te doen.  Zij kunnen ook tekst en uitleg geven waarom iets langer duurt:

https://support-tradein-recommerce.zendesk.com/hc/nl/requests/new