Beantwoord

Extra kosten, 295 euro. Waar komen deze kosten vandaan?

  • 13 February 2022
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Hoi kpn wat hou in extra kosten  is 295 euro dat klopt helemaal niks van hoor graag van jullie 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 February 2022, 20:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Larsie! Welkom op het KPN Forum en bedankt voor je vraag! 

Ik begrijp dat er extra kosten berekend zijn en dat het onduidelijk voor jou is waar deze kosten vandaan komen. 

Gaat het om een factuur mobiel of voor Internet (en TV)? Je kunt jouw facturen inzien via MijnKPN.
Bij elke factuur zit een overzicht (blad 2 van de factuur), waarop je kunt nagaan hoe de factuur is opgebouwd: heb je deze al bekeken?

Mocht de factuur onduidelijk zijn, dan lijkt het mij goed dat er met je meegekeken wordt. Dat kan als volgt:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan! 
Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!