Beantwoord

Extra kosten voor bellen naar Engeland

  • 22 August 2020
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik ben in januari automatisch overgegaan van Telfort naar KPN. Toen ik vorig jaar mijn vriend in Engeland belde op zijn mobiel had ik geen extra kosten. Na de overgang naar KPN krijg ik ineens extra kosten als ik hem bel. Hier klopt iets niet. Vind het erg vervelend

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 25 August 2020, 15:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat ging dus specifiek voor het bellen naar een 06-nummer wat zich binnen de EU bevond? Dat loop ik graag even voor je na Marijke. Zou je dan jouw profiel kunnen aanvullen en mij een seintje kunnen geven wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik even met je mee :-) . 

Reputatie 7
Badge +13

@Marijke Musters Hoi Marijke! Ben je er nog uitgekomen? Laat het gerust even weten als ik nog iets voor je kan doen :-) .

@Marijke Musters Hoi Marijke! Ben je er nog uitgekomen? Laat het gerust even weten als ik nog iets voor je kan doen :-) .

Jawel Remco

ik begrijp dat er ivm de Brexit andere regels gelden vanaf januari. Bij mijn weten zou de definitieve Brexit pas per december ingaan. KPN compenseert mij voor het ongemak, waarvoor mijn hartelijke dank. We zullen op zoek moeten gaan naar andere communicatiemogelijkheden of abonnementen om dit op te lossen. Als je suggesties hebt, graag. Immers het Verenigd Koninkrijk zal straks niet meer tot de EU behoren

Reageer