Vraag

Facturen inzichtelijk + mogelijkheid downloaden

  • 30 January 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik ontvang graag mijn facturen van Oktober, November, December, Januari en straks Februari.. :disappointed_relieved:

 

Echt heel erg handig om wanneer je een product beëindigd, je hele MijnKPN omgeving blijkbaar gedeactiveerd is en je NIETS meer kan zien en doen met mijnKpn..:rolling_eyes:


4 reacties

Badge

Alles even opnieuw installeren en de servicedesk kan u de facturen per mail sturen

Wat moet ik installeren? Ik wil gewoon mijn MijnKPN omgeving nog kunnen gebruiken. Vind het erg raar dat wanneer je een product beëindigd, je nergens meer bij kunt, niets meer laad en je via via alleen nog bij service dingetjes kunt komen. Als een product verdwijnt, verdwijnt de factuur toch niet.. 

Badge

Wanneer een u abo opgezegd is dan en geen producten meer actief hebt bij kpn. Dan zal de mijnkpn app het helaas ook niet meer doen. U kunt tot een jaar terug we facturen opvragen bij de servicedesk.

Reputatie 7
Badge +17

@Dennisss Welkom terug! Jammer dat je product is beëindigt. Als het goed is, heb je de facturen ook altijd ontvangen via de e-mail. Dit maakt verder natuurlijk niet uit, ik heb ze naar je toegestuurd. Het factuur van februari is nog niet uit. Deze kunnen wij op de 18e naar je toesturen als je dit wenst. Mocht het zo ver zijn, wil je het dan hier laten weten? Dan stuur ik februari ook nog naar je toe! :wink:

Reageer